2016. június 10., péntek

Gömblámpasor házilag


Nagyon egyszerűen el lehet készíteni ezt a gömblámpasort és így az ára is a töredéke a boltokban kaphatónak. Szükség lesz hozzá lufikra ( inkább vizibombának való lufik a megfelelő alapanyagok ) fonalra vagy cérnára , tapétaragasztóra és türelemre :) A lufikat megfelelő méretűre fújtam és elkötöttem. A tapétaragasztót napokkal előtte alaposan feloldottam langyos vízben. A felfújt lufit kézzel bekenegettem egy kicsit ragasztóval majd elkezdtem rátekerni a fonalat. Nem kell se túl szorosan se túl lazán tekerni, közben folyamatosan nedvesíteni kell a fonalat a ragasztóval ( pár elkészült gömb után ráérez az ember ). Amikor elkészültek fellógatva kell megszárítani őket (én felcsipeszeltem őket a ruhaszárítóra). Száradás után kiszúrtam a lufikat, egy kisollóval tágítottam a lyukon és ráhelyeztem az égősorra. ( ledes égősor a jó mert az nem bocsájt ki hőt) 





Nincsenek megjegyzések: