2010. február 21., vasárnap

Bábkészítés 11

Párom segített becsavarozni a fagolyót a nyakba.Elötte ki is kellett fúrni.


Tegnap egész nap a hajakat ültettem be.Köszönöm a sok tippet.Maradt a vörös mert én is nagyon szeretem :) de végül a fonal mellett döntöttem.Annyira dúsra sikerült, hogy szinte nehéz:)




Palmatex ragasztóval felragasztottam a szemeket és a szájat.Kapott pár szeplőt is.



Mivel a varrás nem az erősségem így babaruhába öltöztettem és kapott egy cuki kis harisnyát is.Keze még nincs,de holnapra teljesen készen lesz.

3 megjegyzés:

Raindrop írta...

Mint egy mesterfodrász, olyan zsivány frizkót csináltál neki! :D
Nagyon tetszik színben is, és igazán bohókás!

Jandó írta...

Hú, nagyon jó lett. Szép a haj színe is, és a fazon is remek. Jópofa így felöltözve, majdnem mint egy igazi emberke. Az elején nem is gondoltam, hogy ilyen profi lesz. :)

Hell Krisztina (Kiky) írta...

Köszönöm szépen!Szinte sajnálom, hogy elkészült...örülök, hogy végigkövettétek a születését:)